ارتقای ژنراتور برق و افزایش فن های خنک کننده به همراه مهپاش در شرکت کشاورزی ودامپروری یاسوج

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
  • نظرات : بدون دیدگاه

ارتقای ژنراتور  برق 

با توجه به اینکه واحد های مختلف شرکت کشاورزی ودامپروری یاسوج  درهنگام فعالیت کاری وزمان قطع برق شبکه ، دچار یکسری مشکلات ونوسانات برق بودند اقدام به ارتقای ژنراتور برق خود کرد.

 با توجه به اینکه قسمت های مختلف شرکت کشاورزی ودامپروری یاسوج  از جمله آسیاب،شیردوشی، وسایر قسمتها که هنگام مصرف برق بیشترین توان مصرفی را داشتند وژنراتور برق قادر به تامین ولتاژ مورد نیاز مواقع اظطراری را نداشت  ومشکلاتی را برای قسمتهای مذکور در اوج بار کاری ایجاد می کرد بنابراین شرکت اقدام به  مطالعه وبرنامه ریزی  یک فرایند مهندسی به روز جهت ژنراتور برق کردند که با انجام این کار کلیه مشکلات   افت ولتاژ در هنگام اوج مصرفی برق در شرکت برطرف شد و سنسورهای ژنراتور برق در موقع اضطراری که در صورتی افت ولتاژی را از شبکه ی برق شهری ویا قطع کلی برق را با توجه به حسگرهایی که دارد حس نماید فوراً به صورت اتوماتیک اقدام به روشن شدن می نماید تا مشکلاتی در سیستم های برقی شرکت بوجود نیاید.  

   افزایش  فن  های خنک کننده به همراه مهپاش 

 با توجه به مشکلات گرمایی واسترسی که دام ها در هنگام استراحت داشتند شرکت کشاورزی ودامپروری یاسوج اقدام به خرید مجدد  فن حنک کننده جهت دامهای خود نمود.

 با توجه به اینکه تعداد فن های نصب شده در بهاربندهای گله شیری وبعضاً غیره شیری، جوابگوی رفع مشکلات استرس گرمایی دامها در شرکت نبود. بنابراین مجدداًشرکت کشاورزی ودامپروری یاسوج پس از برآرود نیاز   حهت آسایش دام ها و کاهش استرس گرمایی انها  اقدام به خرید و تکمیل فن های مورد نیاز  به همراه مهپاش در بهاربند های مختلف  شرکت نمود که با انجام این کار مشکلات استرس گرمایی دامها را تا اندازه ای بهبود بخشید .